Kaos

Herregud, det händer så otroligt mycket i utbytesvärlden just nu så det är galet! Idag (måndag), fick jag utskrift av vaccinationer jag tagit genom året hos skolsköterskan och sen gjorde jag ett tuberkulostest på vårdcentralen (vilket gjorde skitont). Imorgon ska läkarundersökning göras, på onsdag engelskatest (hemma) och på torsdag ska jag tillbaka till vårdcentralen för att kolla resultatet av tuberkulosundersökningen. Fick dessutom mitt inlogg till att börja göra mina ansökningar idag med (vilket är myycket), hahah så allt detta plus skola och det faktum att jag åker utomlands på fredag (bara fredag-tisdag som tur var) gör att det är jäkligt mycket som ska hinnas med just nu!

När jag kommer hem från Barcelona hade jag tänkt att skriva en presentation om mig, men det finns ett par anledningar till att jag inte kan göra det än! Men mer om det senare.

P.S: ett tips till er som ska åka som utbytesstudenter (speciellt USA), börja i tid! Såå mycket som ska göras haha. Får lite panik när jag kollar runt på andra USA 14/15 bloggar och ser att de har skickat in sina ansökningar redan i november osv och att en del redan fått värdfamilj! Hahah så jag försöker hålla mig undan det ;)

exchange

644420_527264220659831_384330117_n

Kommentera

