JAG VANN!!

Anledningen till att jag inte har skrivit en ordentlig presentation och varför och hur jag ska åka är för att det inte har varit officiellt ännu. Jag är nämligen vinnaren i Explorius tävling om ett high school i USA, Ecuador eller Italien!! :D Idag är det exakt en vecka sedan Jonatan på Explorius ringde och berättade det! Hahaha herregud, går knappt att förklara min reaktion, skrattade, grät, skakade, gapade och stirrade som en idiot i ett par timmar, hahaha!

Hahah det är verkligen heelt overkligt, att lilla jag skulle vinna! Att de gillade min motivering mest! Det är verkligen sinnessjukt! Men jag är så gaaalet taggad så det är inte sant, har drömt om att få åka som utbytesstudent i typ 1.5 år!! Så jag är verkligen obeskrivligt tacksam över att min dröm ska gå i uppfyllelse!!

usavinst

Kommentera

