Ansökan

Är nu hemma efter 5 dagar i Barcelona (vilket var heelt underbart), så ska verkligen se till att bli klar med ansökan den här veckan! Har inte jättemånga saker kvar faktiskt, vilket är jätteskönt. Ska välja bilder (vilket är jättesvårt..), fixa lite med betygsöversättning och vilka ämnen jag läser nu i skolan imorgon och lite såna småsaker. Var förresten på läkarundersökning idag (blev idag istället för förra veckan) och där kollade han typ pulsen, om jag hade onormala organ (?), synen och lite sånt! :) Vill bara bli klar med den på en gång och få en värdfamilj! Är så jäkla taggad på att åka samtidigt som det tåras i ögonen på mig så fort jag tänker på att jag ska behöva säga hejdå till alla underbara kompisar och familjen..

Hinner inte skriva så mycket mer nu, men här är i alla fall en bild på mig som togs i förrgår, var ca 23 grader och sol och skitskönt! Kunde inte låta bli att slänga in en panoramabild jag tog på en fontän också som jag tyckte blev rätt cool! ;) (bilderna får förresten bättre kvalité om man håller med musen över dem, vet inte riktigt varför det är så, väldigt irriterande är det i alla fall..)
DSC06566

DSC06564

2 reaktioner på ”Ansökan

  1. Hej, nu har jag länkat din blogg :) vad kul att du också ska åka till USA! Jag såg förresten att du vann explorius tävling, Grattis!!
    Kram

Kommentera

