En liten presentation

Okej, så jag tänkte att det var dags för en liten presentation av mig själv för er som inte känner mig!
Ida Björnfot är alltså namnet, jag är 17 år och går alltså nu första året på samhällsprogrammet. Jag har haft världens utbytesmania i ungefär ett och ett halv år nu, så att få åka är verkligen min stora dröm!! Förutom att resa så älskar jag att lyssna på musik (mycket 1D och 5sos men jag lyssnar på det mesta), läsa böcker, vara med kompisar och kolla på filmer och serier. Och att träna är något som jag också älskar! Har spelat fotboll i 5 år men slutade i januari i år och tränar numera på gym istället.
Jag anser mig själv vara ganska öppen och glad och pratar gärna och mycket, även om jag kan vara lite blyg när jag träffar nya personer. (vilket folk i min omgivning aldrig tror på när jag säger, hahah)

Organisationen jag åker med är alltså Explorius. Och min amerikanska verkar vara Aspect Foundation – inte helt säker men det verkar så enligt ansökningssidan. I dagsläget har jag inte skickat in hela ansökan än (fick ju reda på att jag vunnit för ungefär 2 veckor sen så det är därför jag har kommit igång ganska sent) och därför vet jag ännu inte vart jag ska tillbringa mina 10 månader. :)
Hahaha, jaa, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, men om det är något så får ni fråga!

En bild på mig och som även är en av de bilderna jag har med i ansökan!
DSC06227

2 reaktioner på ”En liten presentation

  1. Åh vad kul att du ska till USA! Blir lite avis, det kommer vara det bästa året i ditt liv, utan tvekan! :)
    Priset på min kamera har sänkts till ungefär 5000 för allt och ca 3000 för kamerahus, zoomobjektivet och väskan! men jag kan definitivt tänka mig att komma överens med dig om du är intresserad! Jag är flexibel :D

    • Hahaha ååh gud nu blev jag definitivt intresserad! ;) Ååh det måste jag verkligen fundera på det!! Förresten, hur gjorde du med dator? Hade du med dig det eller hade du typ iPad & hårddiskar? Vill ha någon dator som helst inte väger för mycket och inte tar för mycket plats men samtidigt inte vara miniliten! Har du någon dator du rekommenderar? :)

Kommentera

