Ledig måndag!

Åååh våren börjar äntligen komma på riktigt! Gick ned i till stan en sväng vid 14-tiden, och då till och med värmde solen! Så himla skönt!! :) Det är nog en sak jag kommer sakna i USA, att kunna ta sig till ställen genom att gå eller cykla!
Har förresten varit ledig idag, hade bara ett utvecklingssamtal kl.09 och sen var jag klar för dagen, så skönt!

I utbytesvärlden har det dock inte hänt så mycket, vilket inte alls är konstigt då jag ju skickade in ansökan i fredags och det idag bara är måndag, hahah. Har annars som ni kanske ser bytt header + att jag länkat till en del andra utbytesstudenter, vilket ni ser under ”utbytesstudenter” till höger om inläggen. :) Det är inte bara folk som ska till USA, utan även till bl.a. Storbritannien, Japan och Nya Zeeland! Riktigt spännande, ska själv försöka följa dem när vi alla har åkt iväg på våra utbytesår!

20140324_135012

14 reaktioner på ”Ledig måndag!

  1. Hej Ida! :D Jag vet inte om du har koll på sådant, men jag har tänkt att det borde finnas något facebookgrupp för exploriusutbytisar? Har själv inte hittat något men jag tänkte att jag kunde fråga en fellow exploriusare… Vet du om det finns något i den stilen?

    • Hejsan! :D Det verkar ju finnas någon grupp som många bloggare är med i, men tror den är för alla organisationer. Har faktiskt inte heller hittat någon för Exploriusare, konstigt nog! Kanske är något man borde starta? :)

  2. Hej! Jag är lite osäker på hur det fungerar när man själv svarar på sina kommentarer på nattstad, om andra kan se det svaret eller inte :) Hur som helst.. kommenterar här istället!
    Har lagt länk till din blogg nu!! Hoppas du får en bra tisdag! :)
    Kram

  3. Hej Ida!
    Jag har sökt på dig på facebook men har tyvärr inte kunnat hitta dig!
    Kan du försöka hitta mig igen? :)
    Jag har iallafall länkat dig! (:
    Kram!

    • Haha asså jag fattar inte vad som händer med facebook men jag får verkligen inte alls upp något resultat när jag söker på Mimmi Pellny? Provade att söka på en annan utbytesstudent namn också förra veckan men fick inte upp något på honom heller? Superkonstigt!
      Jag har också länkat dig! Kram

  4. Hej! Grattis till att du vann tävlingen! Jag ska också åka till USA i sommar med explorius. Har du lust att göra ett länkbyte? :) kram

Kommentera

