Påsklov och återträff

Wiii, äntligen söndag och dags för reunion med 4 språkresekompisar! Sitter just nu på ett tåg mot Stockholm där jag ska möta upp underbara Ebba. Ungefär en timme senare rullar lilla Annis in på perrongen och tillsammans ska vi åka buss upp till Sandviken där Maja och Frida bor och så ska vi stanna där tills på torsdag!! :D Ska bli sååå jävla roligt att träffa dem igen, senast jag träffade Anna var i september och de andra andra har jag inte träffat sen i maj förra året! :D
Anna ska dessutom också åka som utbytesstudent i höst, så ska bli roligt att kunna prata om det med någon i samma sits! Finns en länk till hennes blogg till höger i menyn, bland ”utbytesstudenter”

Just nu har jag dock ett problem. Och det är att jag har ungefär 1.5 h kvar tills jag är frame och jag är så jääkla kissenödig hahaha. Ingen skam här inte. Vi gör en studie i naturvetenskapen och då provar jag detox te i 2 veckor och det gör att jag springer på toa heela tiden. Problemet är bara att jag har 1 ryggsäck, 1 handväska och resväska som jag inte vågar lämna + att det precis stormade in en massa människor som lär sno min plats om jag går iväg. Hahah aja, nog om mina kissproblem.

Ha en fin dag och glöm inte att åka på resor och träffa nya människor! (Kanske inte idag då men ni fattar vad jag menar) Språkresan till England 2012 är det bästa jag har varit med om, och jag har fortfarande kontakten med flera människor därifrån! Bl.a. dem ja ska träffa nu då och Rebecca! :)

image

image

2 reaktioner på ”Påsklov och återträff

Kommentera

