sol sol sol

Satan vilket underbart väder Sverige helt plötsligt bjuder på! Åkte från Umeå igår till Falun där min faster bor och sov en natt, så idag hade vi bara 4 timmar hem. Har därför varit hemma sedan 12 och njutit av vädret och av att vara ledig från skolan när ingen annan är det, hahaha ;) Är dessutom så himla glad över mina nya kläder, köpte en klänning & ett linne på Gina Tricot i Umeå för 400 kr men fick dem gratis eftersom jag hade presentkort, på H&M köpte jag väärldens skönaste leopardbrallor för endast 149 kr och nyss klickade jag hem en ny bikini från Gina som också var gratis pg.a. presentkort + gratis frakt! Det bästa är att jag fortfarande har kvar lite pengar på presentkorten hahaha.

Har tyvärr inget nytt om USA att berätta, mer än att vi snart ska beställa tågbiljetter till Göteborg den 11 maj där jag och mor min ska gå på förberedelsemöte! Ska bli roligt och intressant! =)

Nu måste jag tyvärr dock jobba på lite skolarbeten, har skjutit upp det alldeles för länge.. Måste få lite gjort innan jag ska gå på MRL & step-pass på gymmet. (vilket jag är jättetaggad på, har ju knappt kunnat träna något under lovet förutom promenader)

Här är i alla fall två ”fina” spegelbilder på nya klänningen och byxorna!
2014-04-19 14.45.14 2014-04-20 13.34.05

En reaktion på ”sol sol sol

Kommentera

