Första mejlkontakten med familjen

Efter att jag fick reda på värdfamiljen i förrgår så har jag haft lite mejlkontakt med dem! Och det känns sååå braa! De verkar så galet trevliga och snälla! Jag nämnde bl.a. att jag var glad över att ha hamnat i Washington eftersom jag alltid har velat besöka Seattle och Forks och de skulle vara kul att leva i liknande miljöer, och som svar fick jag att vi någon gång var tvungna att planera en tripp till Forks och att vi skulle ha flera tillfällen på oss att besöka Seattle!! Asså jag är såå glad, jag kommer faktiskt att få se staden där Edward och Bella bor!! Så stört.

Dessutom skrev Shanna (mamman) att de är stora fan av American Football och att Seattle precis vunnit Super Bowl, så just nu är dem det bästa laget  i hela USA!! Hoppas såå att jag får gå på en sån match, vore så stört coolt!! Och så skrev hon att de gillade att resa och ”hope to take you to some fun places while you are here”. Och även ”You will enjoy going to the football games that is what most of the students do on Friday night in the fall” ASSÅ ALLT LÅTER SÅÅ AMERIKANSKT OCH TYP FÖR BRA FÖR ATT VA SANT!!
Och hon trodde att jag skulle bli senior (yesyesyes!) och så kommer jag få åka den gula skolbussen varje dag! 

Hon skrev även lite om skolan och de här sporterna finns det:

Hösten: 
Boys tennis
Cheerleading
Dance
Cross Country (terränglöpning)
Football
Girls soccer
Girls swimming
Volleyball

Vintern:
Girls/boys basketball
Bowling
Gymnastics
Wrestling

Våren:
Baseball/fastpitch
Boys/girls golf
Track
Girls’ tennis
Boys’ soccer

Det fanns dessutom massa olika klubbar och det finns även en orkester, teater, bild, fotografi (!), kör m.fl.!
jag läste dock på skolans hemsida att det går runt 1600 elever där och inte 1200 som jag fått veta.

Några bilder jag tagit från google
imagesxylcaksi
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Insåg idag att Lacey och Forks ligger mycket närmare varandra än jag trodde! Hur stor är egentligen chansen att jag skulle hamna där av alla tusen städer som finns i USA?! Hade jag 2010 vetat att jag en dag skulle bo så nära Forks hade jag avlidit och återuppstått tusen gånger om, haha!
forks
lacey

2 reaktioner på ”Första mejlkontakten med familjen

  1. Hej björnis, tycker helt klart att du ska satsa på dans. Känner att det passar dig perfekt och jag har ju faktiskt sett dina skills! Puss och kram :*

Kommentera

