4 maj 2014

Hejsansvejsan. Här har det inte varit så livat minsann. Har inte hänt något superstort i utbytesvärlden sen sist, har mejlat lite mer med min värdfamilj and that’s petty much it. Verkar som att try outs för the soccer team är den 25 augusti och om jag har räknat rätt så kommer jag åka till Lacey den 23de vilket ju är toppen! Har ju spelat fotboll här i Sverige i 5 år men slutade i januari i år, men funderar på att börja igen i USA! Mest pga. gemenskapen såklart! Vore så skönt att i alla fall veta en person när skolan sen börjar den 3de september.

På söndag (om exakt en vecka!) ska jag och mamma förresten åka till Göteborg! Det är dags för ett Explorius-möte vilket jag är riktigt taggad inför! Och det ska bli väldigt kul att träffa andra personer som också ska åka, har redan sett att det är ett par i utbytesstudentgruppen på facebook som jag är med i som ska dit! :)

Juuste, har ju köpt mina första presenter till vfamiljen också. Bara väntar på att få hem det nu. Tänkte kika lite i Gbg också efter lite olika grejor!

Har ingen passande bild och vet inte om jag får lägga ut bilder jag fått från familjen osv. så därför blir det en bild på mig och 3 fina kompisar samma dag som vi firade Valborg! :)

image

 

2 reaktioner på ”4 maj 2014

  1. Hej!
    Gud vad roligt att du har fått din värdfamilj! Jag ska också vara utbytesstudent och fick nyligen min värdfamilj! :D

Kommentera

