Everyday life video – Sweden

För ungefär en månad sen kom jag på att jag på något sätt skulle vilja dokumentera min vardag här i Sverige och sen göra likadant i USA. Tänkte att det skulle vara en rolig idé, att se olikheter mellan de olika länderna och bara allmänt hur jag lever! Min första idé var att göra något som jag sett att många andra bloggare gör, nämligen att ta en bild varje timme under ett dygn. Men sen kände jag att det skulle vara roligare med lite action istället för platta, tråkiga bilder. Så jag bestämde mig för att göra en video istället! Så igår gick jag runt och filmade en massa vardagssekvenser med mobilen. Och nu är den klar, så njuut av att se min (otroligt) spännande vardag! Helt ärligt så kan jag inte sluta le när jag ser den, puss på alla underbara människor i den. (och även er som inte är med såklart!) 

 

Translation: I thought it would be a fun idea to do a video of my everyday life here in Sweden, and then later on make one in the US! So here is the one of my Swedish life! Enjoy.

En reaktion på ”Everyday life video – Sweden

Kommentera

