Explorius avresemöte

DSC07072Bilden tog jag hemma hos mina kusiner förrförra helgen. Sjukt fint är det där!

Hej! Mycket utbytesrelaterat idag. Är just nu på tåget på väg mot Göteborg för avresemöte! :D Är jättetaggad på allt som har att göra med året så det här ska bli roligt!  Vet inte om jag kommer hinna skriva något om mötet när jag kommer hem ikväll, men ska försöka i veckan som kommer. Det kommer dock va en av de värsta skolveckorna i hela ettan…

Har förresten lite spännande att nyheter att berätta om några dagar!

livein

En reaktion på ”Explorius avresemöte

  1. ska nli spännande att läsa om nyheterna!
    Sv: Åh tack! Jag har också märkt det och alltså jag tror att det blir automatiskt så, om en tar upp mobilen så tar tillslut alla andra det också, det blir nästan så utan att man ens tänker på det.

Kommentera

