Milstolpe: 100 dagar

image

100 dagar. HUNDRA DAGAR!!!??!?!? Imorgon är det liksom tvåsiffrigt! Kan inte fatta det. Kan verkligen inte fatta det. Samtidigt så fattar en del av mig det, längtar, googlar, föreställer mig olika scenarion, längtar efter att träffa familjen osvosv. Samtidigt så kan jag inte fatta. Att JAG, lilla Ida, ska vara borta så länge?! Att jag kommer gå i ett amerikanskt High School?! Kan bara föreställa mig hur ynklig jag kommer känna mig när jag sagt hejdå till min föräldrar på flygplatsen och går mot planet. Hahaha. Jesus. Att det här händer. Tänk att jag om ett halvår (inte ens det!!) kommer leva i ett skogigt Washington, i en helt annan världsdel. Att jag faktiskt kommer ha en vardag på ett ställe jag aldrig varit, med människor jag nu inte ens vet existerar. Ska stå och vänta på den gula skolbussen, 5 dagar i veckan. Så svårt att tänka. Förstå. MEN SÅ HIMLA TAGGAD.

Kommentera

