First Skype-call with the host family

Ååh jag är så lättad. Mina värdföräldrar var såå snälla och lättsamma! Vi pratade bl.a. om olika skolämnen det finns att välja, lite skillnader på amerikansk och svenskt high school (gymnasium), mat, eventuella resor (!!), hur jag ska göra med min mobil, de fick prata lite med mina föräldrar och så! Hahah kände mig dock lite som en tönt för det kändes som att jag bara satt och log massa  hela tiden och sa ”I’m so excited!!” och ”that’s so cool!” till allt de sa haha. Men är i alla fall glad att vi Skypeade (hatar att böja ”Skype”, blir så fult) innan jag åker! Skönt att ”ha ett ansikte” på dem mer än bara namn i mail. Kommer antagligen göra det någon mer gång innan också! :)

To Shanna and Zac if you are reading this: It was so nice to get to talk to you through Skype today! Really enjoyed it and you were so lovely and kind. Now I’m even more excited to come to Washington and ride the school bus hahah ;) Talk to you soon.

Bild över Seattle dit de sa att vi skulle åka flera gånger!seattlee

Kommentera

