Skype

Ooh aahh wiii paniiik. Så låter mina tankar nu. Nervöööss. Ska prata med min värdfamilj på Skype för första gången ikväll! Såå nervös, hahah bara bubblar i magen. Och innan det ska jag dansa. Moi. Jag och min enorma brist på taktkänsla. Konstig eftermiddag, helt klart.

Va i Göteborg i fredags med klassen och köpte då den här bara för att det va en ”Seattle Latte”, haha. Kände att jag var tvungen att stötta den blivande-grannstaden. Som tur var så smakade den inte alls kaffe och va jättegod!

seattl

Kommentera

