Lördag 24 maj 2014

dop

Min syssling och hennes man fick för några månader sedan en liten son, så idag var det dags för dop! Franz fick lillkillen heta och han skötte sig prima under hela dopet! Och vädret var ju helt fantaastiskt! Runt 30 grader och sol! Äntligen soommaar. (på vägen hem spöregnade det och åskade men det är ju inte en svensk sommar utan lite regn haha)

Har förresten begärt uppehållstillstånd studieuppehåll från skolan nu. Så soon I’m out from Vadsbo for 1.5 years. Och så har jag skaffat ett nationellt identitetskort. Alltså ett helt vanligt id-kort som typ alla har haha. Vi tänkte att det va på tiden att jag skaffade ett och speciellt så att jag slipper släpa runt på passet när jag är i USA. :)

Imorgon ska jag träna, döma fotboll i två timmar och sen ska en kompis hjälpa mig att färga håret. (eller bestämde vi nått Matte? Hahaha.Jag är förvirrad. Och senil. Pitchko) 

89 dagar kvar till USA, 19 till skolavslutningen och 21 tills jag får se mina killar igen. 

 

2 reaktioner på ”Lördag 24 maj 2014

  1. Sv. Du har helt rätt, tack för att du såg det! Vad knas! Nu är länken fixad i alla fall :)
    Btw. vet du hur du ska göra med mobiltelefon och kort? Kram!

Kommentera

