Söndag 1 juni 2014

hosemmaTre bilder från i fredags när jag och några kompisar var hemma hos Emma!

Kan inte fatta att det redan är 1 juni?! Hur kan det redan vara sjätte månaden? Får panik ibland över hur snabbt tiden går. Men nu är i alla fall den första sommarmånaden inledd vilket är sjukt gött!
19 augusti lär komma hur fort som helst!

Har förresten varit riktigt duktig idag. Klippt gräset, flyttat på en jäkla massa avklippta pinnar, satt på (min första haha) tvättmaskin och diskat lite. Ska även ta och öva på ett informellt öppningstal som jag ska läsa upp imorgon. Vi på samhällsprogrammet (ettor och tvåor) håller nämligen på med FN-rollspel just nu och då ska vi ha en mingeldag imorgon och få andra länder att skriva på våra resolutioner. Landet jag och min grupp har är passande nog USA!  Låter mer spännande än vad det faktiskt är, men ja. Måste göras helt enkelt.

En reaktion på ”Söndag 1 juni 2014

  1. SV: Åh vad kul! Om ni kommer vara i närheten av Huffman så får du hojta till! :) Ja vi kan absolut göra ett länkbyte, fixar det på en gång :) Kram!

Kommentera

