Sista dagen med Sa1b

Helt sjukt, men idag får jag sommarlov!! Ska bli sååå sköönt att slippa all stress, tråkiga uppgifter och skolångest! Har faktiskt inte alls speciellt många planer för sommaren, men en del planerande görs. Hoppas på att få hit de 4 som jag umgicks med på påsklovet, visa dem min stad och sedan dra vidare till Jönköping med dem. Och till Irland vill jag, för att hälsa på min saknade bror! Och så ska jag till Växjö, that’s a fact. Och i övermorgon (!!!) ska jag till Stockholm för att gå på 1D’s konsert!! Har inte fattat det än men åååhh vad jag längtaar!

Men idag är det alltså sista skoldagen. Vi börjar kl.10 egentligen, men jag ska in lite tidigare för att tillsammans med min mentor se vad vi ska göra med min skoldator. Om jag ska lämna in den eller få ta med den. Hoppas såklart på att få ta med den så att vi slipper köpa en ny!

Idag är ju också då sista dagen med klassen.. Känns så himla konstigt, har inte fattat det än (som med allt som har med utbytesåret att göra, både fattar och inte fattar det på samma gång), känns som att jag kommer komma tillbaka i höst och gå varje dag med dem igen. Men det kommer jag inte och ååh det är sorgligt. Tycker ju om min klass. Och det sorgligaste av allt är att jag aldrig någonsin mer kommer gå i samma klass som fyra av mina närmsta vänner… (#cutförensamkråka #carpediem) Har flera gånger redan fått tårar i ögonen av tanken på alla jag ska lämna, en gång i typ april på engelskalektionen fick jag tårar i ögonen vilket ledde till Emma.S började gråta vilket fick Mathilda att gråta så då började jag ju verkligen att gråta! Och ingen fattade vad vi grät för, hahaha!
Så, ja, det är helt klart många blandade känslor.

Lite blandade bilder på vad jag har haft för mig den senaste tiden. De två första (högst upp från vänster) är från FN-rollspelet vi hade i måndags och tisdags, jag och alla i mitt land. Den tredje är från igår när vi (min klass, den andra samhällsklassen & teknikklassen) cyklade/paddlade hela dagen och de tre understa är från cancergalorna vi (Tänk Med Hjärtat) höll i i helgen, som blev galet bra och roliga!!

juni

3 reaktioner på ”Sista dagen med Sa1b

  1. Ååh gosib! Kommer sakna dig så mycket när du åker!!! (Kan inte riktigt förstå hur du kan gilla din nuvarande klass mer än din gamla, hehehehe) ha ett perfecto sommarlov och jag bestämmer här med att vi måste ses iallafall en snuttis! Hahah nu blev du allt glad av att få den här kommentaren :D puss och kram :*

  2. sv; jaaaa verkligen! Speciellt med tanke på att du fick dina, då blev jag lite ivrig :)
    de e skönt ja, så de inte blir så himla stor tidsskillnad hela tiden :D

  3. sv. JA, det ska jag! Vad tråkigt att det inte var samma datum- håller med om att det skulle vara kul att träffas! :)
    Slutade också skolan idag och håller verkligen med om hur tråkigt det är att man inte kommer träffa många av dem på ett tag. Flera av mina bästa vänner är i min klass, men de kommer man ju hålla kontakt med under året som tur är! :)
    Kram

Kommentera

