Ansöka om visum!

Jag har fått mitt visumunderlag nu! Man måste nämligen söka visum för att få vara i USA så länge som 10 månader och det är en jäkla massa som ska fyllas i, så det ska jag hålla på att fixa med nu i veckan. Sen ska man boka in en tid på Amerikanska ambassaden i Stockholm också för en intervju. Så roligt när det händer saker! :)

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och redigerat massa bilder. Väldigt välbehövligt efter en galen helg. Fick sommarlov i torsdags, i fredags tog min bästa Anna studenten, i lördags for jag upp till Stockholm och träffade Becca igen för första gången på 11 månader och gick på One Direction-konsert (bästa kvällen ever) och sen igår åkte jag hem igen och firade finaste Linda som fyllde år!
Håller alltså på och redigerar bilder från konserten just nu och skriver ett inlägg som kommer komma upp senare! :)

Här är en bild på finaste Niall som jag tog.

DSC07866-3

Kommentera

