NYA FLYGTIDER

Provpackar just nu (ja, jag vet, det är fortfarande juni, meen jag är faktiskt sjuk och uttråkad) och kom och fundera på om jag får ha med mig 20 eller 23 kg. Jag vet att jag från Sverige-USA får ha 23 kg men när jag sen ska flyga inrikes kanske jag bara få 20 kg, så jag gick in på mailen för att kolla vilket flygbolag jag skulle åka med. Och upptäckte då att jag fått helt nya flygbiljetter! Jag ska fortfarande mellanlanda i Dallas, men istället för att flyga från New York kl. 12.00 så ska jag flyga kl. 09.15! Och mitt sista flyg kommer landa i Seattle 17.45, vilket är ungefär en timme tidigare än vad det var tänkt. Vilket ju känns lite surt, gå upp så mycket tidigare men bara komma fram en timme tidigare. Men jag gillar ändå de nya flygbiljetterna mer eftersom det kommer ge mig mer tid under mellanlandningen! Jag vet av erfarenhet hur stressigt det kan bli under mellanlandningar, så det känns skönt med lite marginal! :)

Så det är ett tips till andra utbytesstudenter; kolla era flygbiljetter då och då! För det här var inget jag fick något mail om eller så, utan det syntes först när jag klickade på länken för att se mina biljetter online. Och det var ett tag sen jag fick mina biljetter, så kolla som sagt då och då ifall de har ändrats. :)

Och jag fick förresten ha med mig 23 kg! (tuuuurrr)

En av mina favoritbilder. ♥ På mig och mina underbara vänner Linda, Amanda och Emelie från juni 2013. 

bästabilden58 dagar kvar.

 

Kommentera

