Spruta och visumsproblem

visumbildDen här bilden har jag i visumansökan. Var i en fotobutik idag och tog den, och även om jag inte är nöjd med luggen på den här bilden så är jag idag väldigt glad att jag har den. För tre dagar sen råkade jag nämligen springa in i en vägg (med huvudet först haha), så under luggen har jag nu ett jättestort jack i pannan som inte alls är snyggt, hahahaha! Så sjukt klantigt. Fick en jättebula under själva såret också, men den har som tur var försvunnit.

Jag har även tagit en spruta idag. Min första mot Hepatit A & B. Är väldigt sent ute, men så är det. Nästa ska tas i slutet av juli. Man ska ta en tredje spruta också, men eftersom det måste gå några månader mellan den andra och tredje sprutan så får jag ta den i USA istället. (om dom bryr sig om det då)

Och så har jag fixat en del med ansökan. Blev klar med en viktig del, fick det utskrivet och sånt och skulle boka en tid för intervju på ambassaden och betala en avgift, men sidan fick för sig att jag kom från Egypten så jag kunde bara välja olika egyptiska städer dit mitt pass skulle skickas osvosv. så det blev  en massa krångel så är inte klar än. Trodde jag skulle vara klar idag, men icke. Förstörde mitt humör kan jag säga, haha. Irriterad ikväll. Plus lite andra bekymmer, hatar när man känner att man inte kan göra något när andra mår dåligt…

On a happier note så är det bara 57 dagar kvar!! Iiiihhh, såå spännande. Kan verkligen inte sluta tacka Explorius!! Tacktacktack för den här fantastiska chansen!

 

Kommentera

