Vill åkaa nuu

blööö, vill åååkaa. Är uttråkad. Känns som att jag bara sitter av tiden och inväntar 19 augusti, med avbrott då och då för att träffa kompisar. Svårt dock med tanke på att nästan alla jobbar och inte jag.. Nästa vecka har jag i alla fall en del roligt att se fram emot. På tisdag åker jag och mamma till Stockholm för att på onsdag besöka ambassaden. Sen på söndag (nästa vecka) kanske jag far ned till Jönköping och träffar några kompisar!

46 dagar kvar.

2 reaktioner på ”Vill åkaa nuu

Kommentera

