Mitt visum är häärr

2014-07-17 20.26.00Så, nu har mitt visum kommit! Eller ja, det kom i måndags men jag har varit i Jönköping den här veckan och umgåtts med mina fantastiska vänner Anna och Ebba. Har varit hur grymt som helst att träffa dem en sista gång innan jag (och Anna! Hon ska till England) åker iväg. :) Åh jag saknar dem redan.. Gjorde inte så jättemycket (va sjukt trötta och sega hela tiden, hahahaha, förutom Anna som va hyper), men igår var vi i Gränna, vilket var jättemysigt! Så många gamla, fina hus! :)

Det är i alla fall riktigt skönt att passet och visumet har kommit nu så allt med det är klart. Tyckte faktiskt inte visumprocessen va så jobbig som alla andra pratar om. :)

Lite bilder från veckan;

2014-07-16 15.15.01 2014-07-16 17.51.52 2014-07-17 13.21.15Vi gjorde blindfolded makeup challange, och såhär bra va jag på att sminka Ebba, hahahah!2014-07-15 21.27.19 2014-07-14 19.33.26-1

Lägger förresten upp bilder på min instagram och speciellt under NYC-dagarna lär jag vara mer aktiv där än här (hoppas jag iaf, men borde ju va wifi på hotellet) så följ mig gärna!
ida_bjornfot heter jag där :)

33 dagar kvar nu! Eller tja, praktiskt taget 32 eftersom det är nytt dygn om mindre än 1 timme! I övermorgon är det faktiskt en månad!! :D Ååh vad jag längtar, galet är det.

 

 

4 reaktioner på ”Mitt visum är häärr

Kommentera

