25, förberedelser, ica-ida och kompisar

idaica

 

Hejsan svejsan! Idag togs sista twinrix-sprutan. Även fast jag inte tänkt på det så mycket innan så är det skönt att ha det avklarat, nu är det verkligen inte mycket mer grejer som ska fixas innan avresan! Så jäkla galet :D

Något annat som är galet är att jag har fått ett jobb! Väldigt mycket tajming, väldigt mycket tur, och även lite ansträningar, gjorde att jag i onsdagsmorgon åkte ned till ICA för att träffa en chef, med väldigt låga förväntningar, och det hela slutade med att jag jobbade 6.5 timmar! Sen jobbade jag igår också och idag ett 7-timmarspass! Sååå himla roligt, har varit så rastlös och uttråkad i sommar och haft ångest över att jag inte tjänar några pengar inför USA så det är verkligen asbra! Har även jobb inbokat imorgon, på måndag och onsdag och tror (hoppas hehe) att det blir mer jobb veckan efter det också! Jobbet gör också att jag inte hinner tänka så mycket på USA vilket är behövligt, hade nog blivit galen annars.

I går kväll träffade jag dessutom upp en hel massa människor på Ekudden för att fira att Emelie är hemma på besök! Vad hon är bra, så himla rolig.
  Resten av dagen idag lär mest bli rätt slapp, några småsaker att fixa, antagligen färga håret, och umgås med våra gäster från Umeå som kom igår! Och såklart ta igen lite sömn, sov 5.5 timmars oregelbunden sömn inatt ;) Och även njuta av den extrema värmen som är här! Har ju missat lite nu pga jobbet, men helt ärligt så gör det mig iiiingenting, är bara riktigt nöjd och glad över att få jobba!

Annars då? Ja, som sagt, 25 dagar till avresa. Vääldigt lite. Hälften av 50. 1/4 av 100. Så lite. Men sjukt vad jag längtar, FATTA VILKET ÄVENTYR!! Och det vann jag?! VANN?! JAG?! Måste allt säga att jag är stolt över det!

2014-07-24 20.40.34

 

Hahahahha Emsan ❤︎❤︎❤︎

 

2 reaktioner på ”25, förberedelser, ica-ida och kompisar

Kommentera

