MINDRE ÄN TRE VECKOR KVAR

Herregud, idag är det 19 dagar till avresa!!! Mindre än 20. Så snart. För två dagar sedan var det alltså exakt tre veckor kvar! Kan ni förstå att jag kommer vara i New York om TRE veckor?! :D Verkligen löjligt hur taggad jag är på det!! Hur mycket jag ser fram emot allt :D Kommer bli ett helt fantastiskt år!

Fick senast i går kväll frågan om jag är nervös, men helt ärligt så är jag knappt det! Jag är inte alls en sådan som oroar sig eller är nervös för saker och när jag väl blir nervös så blir jag det precis innan. Som när jag skulle spela en fotbollsmatch, medan flera andra i laget var nervösa i flera timmar innan så blev jag det precis innan avspark. Då kommer det. Så jag förväntar mig att det kommer ta ett tag innan jag blir det inför det här också! ;)

Men åååhhh va jag längtar. Vill åka nununu. Samtidigt som jag typ är avundsjuk på mig själv för att jag fortfarande har hela året framför mig, hahaha? Vet att hela året antagligen kommer gå asfort och att jag nästa sommar kommer sitta och va avundsjuk på dem som ska åka då.

Bilderna är från igår när jag, Charles, Emma, Ellen, Victoria, Max, Sofia och Jakob var och badade, åt jordgubbstårta (för Max som fyller 17 idag! Grattis igen!), grillade hamburgare, badade i Victorias pool och hade två-manna-fighter, chillade på loftet osv. Så himla bra sommarkväll! Kommer sakna dem, det är då säkert.DSC08341DSC08411rediDSC08360DSC08368DSC08372DSC08440DSC08441Den här tog jag med Victorias polaroidkamera och den ska helt klart få följa med till staterna!
2014-07-30 23.11.41

 

Kommentera

