Två veckor, 14 dagar (!!)

Okej, jag börjar bli lite nervös nu. Vad gör jag egentligen? Ska jag bara lämna mitt hus och mitt LAND och bara flyga iväg? Det är först nu jag faktiskt börjar inse vad jag håller på med.

Jag har ju såklart var fullständigt överlycklig sen jag fick reda på att jag skulle få göra det här, men det är först nu jag på riktigt börjar inse VILKEN JÄVLA CHANS DET HÄR ÄR. Att få studera utomlands?? Bo i ett annat land! Uppleva och lära helt nya saker. Få stå på egna ben. Att jag har föräldrar som låter mig göra det här. Att det går ekonomiskt. För låångt ifrån alla får chansen att göra saker som det här, jag börjar verkligen inse det nu. Vilken otrolig jävla tur jag, och alla andra som gör sådana här resor, har!

Känslor just nu: nervositet, EXALTERAD, tacksamhet, pirr i magen, ledsen, förväntan.

Jag har dessutom promenerat med min saknade Amanda idag som varit utomlands, träffat Ida och hennes lilla halvårs-bebis Anthon en sista gång och så träffades jag och Anna och pratade ut på riktigt, hade jätteroligt och mysigt. Så allt som allt har det varit en jättebra dag!

JUSTE! Var med i tidningen idag! En reporter och fotograf var här i söndags och intervjuade mig! Vill ni läsa hela artikeln kan ni göra det genom att trycka häääääär.
2014-08-05 16.44.39 2014-08-05 16.44.54 2014-08-05 16.45.06 2014-08-05 16.45.49

Kommentera

