Alla mina flygbiljetter!

image

image

I och med att det bara är 5 dagar kvar till avresa (nästan 4!) så har jag nu fått alla mina flygbiljetter. T.o.m de hem till Sverige nästa år!

Mamma och jag åker härifrån dagen innan, alltså på måndag, vid 15-tiden till Arlanda och sover där en natt. Har en del att fixa innan det! Ska bl.a. skriva ut flygbiljetterna, fixa med avskedsmiddag/fest (?), packa, frysa medlemskap på gymmet osv. Och få iväg Becca. ;) Hon har varit här sen i måndags och igår var vi på Liseberg med Amanda och Elsa! 

Ska imorgon (fredag) skriva ut flygbiljetterna, gå till en fotsalong för sista gången, skjutsa Becca till stationen och TRÄNA. Ätit så jobbigt onyttigt i sommar och tappat typ all kondition..

Ligger just nu och degar hemma hos Amanda, med Becca också såklart. Hahaha vi har vart så jävla sega idag, bara kollat serier och bakat kladdkaka, hahah helt sjukt. Men den har ändå gått jättefort?? Cp.

Bilder från igår, när vi faktiskt såg helt ok ut (eller ja, om man jämför med idag)

image

image

image

image

Hahaha älskar att jag bara har fem dagar kvar och har spenderat den här dagen genom att ligga i soffan och kolla på serier, hahaha. Med två av mina favoriter i och försej, men ändå, hahaha. Men det va värt det.

5 reaktioner på ”Alla mina flygbiljetter!

  1. Jag vet att jag har skrivit detta innan, men ville säga det igen – du skriver så himla bra! Du har liksom en avslappnad skrivstil som ändå är väldigt korrekt och nyanserad utan att bli överdriven. Älskar det, himla härligt att läsa dina inlägg! Ser verkligen fram emot att följa ditt år i USA, tror det kommer bli jätteroligt att läsa om. Skulle själv åkt som utbytesstudent men ändrade mig i sista sekund av olika anledningar, så är lite av en mästare på att ”plåga” mig själv genom att läsa om andras år. Men det är ändå väldigt roligt att följa andra, och jag gillar redan din blogg så det ska bli extra roligt att följa den i USA. Hoppas du kommer kunna blogga mycket. :)

    • Ååh tack så jättejättemycket!! Blir sjukt glad av att höra sånt! :D Ååh ska göra mitt bästa för att få upp bra inlägg och ofta, men vill ju också ta vara på tiden där så kommer bli en klurig balansgång! Men jag ska göra mitt bästa! :)

  2. sv: Jag tar inte med mig några vinterkläder! jag har packat för sommar och höst, och om jag skulle ta med mig min vinterjacka så skulle den ta upp typ all plats i väskan, haha så den får stanna hemma! jag får köpa en ny där, eller så får min föräldrar skicka mina vinterkläder. :) taaaack och desamma! det är så himla nära nu tills vi åker, helt sjukt! kramis

  3. Hej! Måste bara fråga; ska man skriva ut de som heter”ticket recept” eller ska man vänta tills det går att logga in och få någon ny biljett? Tack på förhand, kram :)

Kommentera

