4 dagar

2014-08-14 22.07.33

Idag har jag fått en del gjort vilket är skönt! Vaknade tidigt för att säga hejdå till Rebecca, andra gången vi säger hejdå till varandra för en tidsperiod på 10 månader..

Efter det har jag sett till att skriva ut & kopiera alla papper jag behöver ha med mig i handbagaget, börjat packa lite smått och köpt de sista sakerna! Var på en fotvårdssalong för sista gången också och hon sa att jag nu var helt botad från nageltrång, vilket jag dragits med i ca 1.5 år nu, så det var sjukt skönt att höra! Har idag även fixat ett inlägg om presenterna till värdfamiljen  men det kommer upp när jag är i USA och familjen har fått alla presenter! :)

Det jag köpte:
En grendosa så att man kan ladda flera saker samtidigt men bara behöver en adapter, superbra!
3 deodoranter – Rebecca tipsade om att de i princip bara har stick-deodoranter och inte roll on, så köpte tre stycken!
100 tamponger – Även här sa Becca att de inte hade vanliga utan någon annan konstig variant, har även läst det på en annan tjejs blogg som var i Washington, så lika bra att passa på!
Liten tandkräm – Smidig att ha med i resväskan och när den tar slut köper jag bara en normalstor.

DSC08557 DSC08560

Imorgon ska jag döma två fotbollsmatcher, packa det mesta, baka, välja bilder jag ska spara på datorn och ha en liten hejdå-middag för två av mina äldsta och bästa vänner. Sen på söndag ska jag ha en lite större hejdåmiddag för ca 14 personer! Ska bli riktigt roligt, båda två! Men sorgligt… :(

 

Kommentera

