2 DAGAR (!!!)

DSC08624 DSC08630Min packning

På bilderna över ser ni min packning som nästan är helt färdig! Många tycker nog  att det skulle vara skitsvårt att packa för 10 månader utan att komma hem en enda gång, men helt ärligt tycker jag packningen har varit det lättaste i hela processen. Känner snarare ”Fan va tråkigt/fult/gammalt” om mina kläder så tar inte med så mycket, haha ;) Har förresten lagt i mer än vad som syns på bilden, en del saker (som skor) ligger i locket och en del saker är i min lilla resväska. Men det finns i alla fall mycket plats för shoppppiingg.

Igår hade jag alltså avskedsmiddag nr.2! Det var Anna och Linda som var här och åt middag med mig, mamma och pappa. Sen åt vi tre och mamma även kladdkaka och glass och spelade M.I.G., något vi har gjort i flera år så det var jättemysigt och roligt! :D Inte alls sorgligt, men så bor vi ju grannar också så det va ju inte direkt sista gången vi träffades ;)

DSC08565 DSC08570 DSC08573 DSC08576 DSC08587 DSC08594 DSC08603

Ikväll är det dags för en sista avskedsmiddag för mina vänner. Kommer 15 personer (!) (tror jag?? hahaha) och jag är riktigt taggad på att få träffa alla och ha alla samlade på ett och samma ställe! :D Ska bli riktigt roligt men också sjuukt sorgligt… Majoriteten kommer i alla fall runt vid 18-tiden så har en hel del att fixa innan det! Först nu jag faktiskt inser att jag ska lämna dem, och jävlar så jag kommer sakna er!

Kommentera

