Perfekt sista kväll hemma

DSC08682rediAlltså kvällen igår var så himla perfekt. Nästan alla som jag bjudit kunde komma, alla var glada och vi hade jätteroligt! Hade verkligen en superbra sista kväll med 14 st av mina närmsta vänner!! Kommer sakna er så jobbigt mycket! Det värsta var helt klart att säga hejdå, grät såå mycket. Ville aldrig låta er åka… ♥︎♥︎

Så tacksam till mamma och pappa som lät mig ha den här kvällen och speciellt till mamma för all hjälp med att fixa i ordning allt! Vi bjöd på tacos, hade en kladdkakatårta, en extra bananasplit till Emma som fyllde år dagen innan och vindruvor, chips mm.

IMG_6129IMG_6188DSC08632DSC08648DSC08650IMG_6136IMG_6146IMG_6173IMG_6177

Något jag verkligen inte hade förväntat mig var presenter! Fick några stycken och blev såå glad! Tack så jättemycket fina ni!

Av Mathilda och Emma.S fick jag choklaaad, mmmmm
DSC08644
Av Ida (som btw tagit flera av bilderna!) fick jag ett överlevnadskit, haha! 
DSC08653DSC08686

Av Amandisen fick jag en champagneliknande-flaska + att hon hade gjort ett quiz om dumma/korkade saker jag har gjort/sagt, hahaha!
DSC08634

Och ååh, det allra finaste av allt! Sofia, Emma, Amanda och Vickan, mitt #cutförensamkråka/#carpediem-gäng, hade köpt världens finaste armband med fem hjärtan på som symboliserade oss fem. ♥︎ Kommer bära med mig det överallt och alltid ha dem nära ♥︎ (låter sjukt cheesy, I know, men så det känns)DSC08687ny DSC08699

TACK alla som kom! Ni gjorde min sista kväll hemma i Mariestad grym! Hade inte kunnat önska för något bättre! Jag älskar er! Innan ni fattar vad som har hänt så är jag tillbaka och babblar igen.

(Förövrigt så lämnar jag alltså Mariestad idag och åker mot USA IMORGON!! GAALET ÄR VAD DET ÄR! ÄNTLIGEN. Vill ni följa mig på instagram så heter jag; ida_bjornfot)

Kommentera

