Åker till Washington imorgon!!

Hejhej! Just nu är klockan lite efter 7 och vid 8 ska vi åka mot nöjesparken Six Flags! Ska dock få frukost på bussen så det är ingen som orkar gå upp. Var lite orolig i natt att det skulle bli inställt för det började spöregna och åska massor men vi har inte hört något om det än så antagligen inte!

Livet här är riktigt bra, New York är sååå häftigt, hade velat stanna längre! Samtidigt ska det bli skönt att komma till värdfamiljen och kunna börja fatta att jag faktiskt ska stanna. Vill börja mitt amerikanska liv! Det är förresten imorgon vi åker för att träffa värdfamiljen!! Blir nervös när jag tänker på det. Vad ska man prata om? Hur ska jag uppföra mig? Tänk om jag råkar svära?…
Ska lämna hotellet redan 06 för mitt första plan går 09.15 så kommer behöva gå upp tiiidigt. Men det är jag så van vid nu så det kommer nog gå bra, haha.

Något jag inte hade väntat mig är att det känns väldigt konstigt att se att livet fortsätter hemma i Sverige, hur egotrippat det än låter, haha. Mina kompisar har börjat skolan och det är väldigt udda att se det genom snapchat, att dem är där och inte jag. Började sakna dem på ett jobbigt sätt, asså ”ååh de är med varandra & jag vill träffa dem!”-sätt… Men jag började prata med andra här på campet och fokusera på annat så det försvann efter ett tag!

DSC09246I’m in aameeriica

 

Kommentera

