Day 3 – free day

Hej! Idag hade vi alltså en fri dag, vilket alla valde att spendera genom att shoppa. Jag, Emma och Hedvig gick tillsammans. Planen var att börja med att åka upp för Rockefeller Center, men då det var molnigt och kändes ovärt så tänkte vi vänta och ta det senare, men det glömde vi bort så det blev inget hahaha. Lite synd då det ser helt fantastiskt ut när man ser andras bilder, men äsch, det står ju kvar!

Vi började i alla fall med att gå in på TopShop och var sen inne på en del affärer. Handlade på H&M (hehehehe), Urban Outfiters, Forever21 och Victoria’s Secret. Blev mer än jag trodde, så jag är nöjd! Köpte bl.a. en kjol, halsband, trosor, necessär mm. Visste dock inte riktigt vad jag kunde köpa eller inte, då det känns onödigt att köpa massa kläder som jag sen ändå inte får ha på mig i skolan pga dresscode. Vill också känna av ”modet” och hur stilen känns där borta och inte sticka ut totalt. Men tänkte ändå visa bilder på det jag handlade i ett separat inlägg när jag kommer till Washington! Vi var förresten inne i en gigantisk ToysRus-butik där det fanns ett suuuperstort typ pariserhjul!

Vi hade i alla fall fram tills 17.45 på oss att shoppa och vi var rätt trötta vid den tiden så det var lagom. När vi kom tillbaka hann vi vara på rummet i typ 5 sekunder innan vi skulle på ett möte som handlade om flygtider osv.

Just nu (22.30) sitter jag och försöker hålla mig vaken… Vaknar så tidigt på morgonarna så man är jättetrött på eftermiddag/kvällen istället.

 De enda bilderna som gick att ladda uppDSC09237 DSC09243

Kommentera

