Day 4 (and last): Six Flags

DSC09301Okej, klockan är runt 21 här nu och jag känner mig jättestressad över imorgon och har ångest över lite problem så kommer bli ett rätt bara skriva ihop något. Ska ju freakin’ träffa värdfamiljen imorgon!!

Var ju på Six Flags idag! Det fanns riktigt grymma åkattraktioner, amerikanare verkar gilla loopar för det fanns i många! I en hängde man med hela kroppen nedåt och åkte framåt så att man skulle se ut som superman, sjuukt läskigt att hänga och stirra ned i marken! Det var riktigt roligt att vara där, även om det blev lite segt emellanåt! Gick hela dagen med mina roomisar Emma och Magda + Hedvig! :) Riktigt roliga och sköna människor det där! Ska bli trist att säga hejdå imorgon.

Imorgon är det ju nämligen den stora dagen nr 2! Ska FLYTTA till Washington och träffa värdfamiljen för första gången! Kommer dock bli en såååå lång dag, ska nämligen åka från hotellet 06.00 då mitt plan går lite efter 09 så kommer behöva gå upp 04.45. Sen ska jag mellanlanda i Texas efter 4 timmar och vänta där i ca 3 timmar och sen flyga 4 timmar till. Så klockan kommer vara 18.45 när jag landar i Seattle, men det är Washingtontid och då jag är van vid NYC-tid så kommer min kropp att tro att klockan är 21.45 istället. Så kommer vara heeeelt slut och antagligen se rätt ofräsch ut när jag kommer fram.. Sammanfattningsvis kommer jag att resa mellan 06.00-21.45 <3

DSC09310 DSC09324 DSC09333 DSC09344 DSC09365 DSC093792014-08-22 15.44.20

 

Kommentera

