Fråga – Hur jag vann mitt utbytesår

Tänkte ta mig tid och skriva ihop flera inlägg som jag har planerat och tänkte börja med att svara på en fråga i ett inlägg :)

Sofia: Gud vad härligt du verkar ha de! :D jag vet att du var den som vann ditt över genom Explorius tävling, jag har några frågor om de som jag gärna skulle vilja veta :) jag undrar om du vet hur många som tävlade? sen undrar jag också vad du skrev på ett ungefär, förstår om du inte vill skriva men undrar :)

Svar: Ja jag trivs verkligen jättebra! När jag tävlade var det 277 som var med och året innan var det runt 250 st. :) Skrev lite om det andra i ett annat inlägg, som man kan läsa HÄR. Men det man skulle göra var alltså att svara på frågorna; ”1. Varför vill du åka som utbytesstudent?” 2.”Vilket av Explorius tävlingsländer vill du åka till och varför?” ”3. Vilka förväntningar skulle du ha på ditt utbytesår och Explorius?” . Som jag sa i det andra inlägget, skriv inte bara ”omg, shoppping!!” utan visa att du förstår att du ska BO (alltså leva & inte ha shoppingsemester) i ett annat land utan din familj i 10 månader. Hoppas det räcker som svar, haha, annars får du gärna fråga igen! :)

HÄR HITTAR NI LÄNK TILL ÅRETS TÄVLING

2014-08-20 13.56.32Bild från New York-campet vilket ingick i vinsten! Grym start på året :D 

Kommentera

