Grymt rolig dag! |djungelvrål|

(Den 12 september, inte 13de)

Idag var verkligen raka motsatsen mot igår!! Hade såå roligt hahaha, lätt bästa skoldagen so far! Tog med mig djungelvrål till skolan och filmade deras reaktioner! Hahahaha bästa ever! Ska lätt klippa ihop det till en youtube-video efter jag varit i Texas! Nästan alla hatade det jättemycket, men det var faktiskt några som tyckte om det och ville ha mer, haha.
På spanskan & kören var det två olika killar som jag försökte lära att säga ”777” & ”Sju sjösjuka sjömän”, hahaha icke-svenskar har verkligen svårt för sj-ljudet!

Drama-klassen var jätterolig pga djungelvrålet och även pga en improvisationsövning vi gjorde! Man skulle vara två och två och den ena skulle säga ”hey what ya doing?” till den andra och den personen skulle snabbt komma på något som t.ex. ”tvättar min hund” och då skulle personen som frågade låtsas göra det. Så höll man på och frågade fram och tillbaka. Tog en person för lång tid på sig eller tappade bort sig så åkte den personen ut och den andra fick fortsätta med en ny partner. Hahahah och av någon anledning kom jag bara på sjukt konstiga saker som ”giving birth”, ”taking care of my drugdealing grandma”, ”shaving my boyfriends legs” hahaha så jag fick alla att skratta rätt mycket faktiskt! :D När killen insåg att han skulle behöva imitera att föda ett barn så såg han så himla chockad ut, hahaha! Den övningen passade mig bra och det var såå roligt att äntligen få visa min personlighet i den klassen! Nästan alla andra där har gjort teater tidigare medan jag har varit lite obekväm & blyg så det var skitroligt!

En stillbild från videon när några i spanskan provade djungelvrålen, hahahah!Skärmklipp2014-09-12 18.17.54

När skolan precis hade slutat så smsade min värdpappa mig och frågade om jag ville följa med till ett mall och shoppa, och vem säger nej till det? (speciellt eftersom jag i princip lämnade alla mina kläder hemma i Sverige…) Fick med mig ett linne, två jäättemjuka tröjor & en scarf från American Eagle Outfitters och en skitsnygg ryggsäck från Claire’s. (som bara kostade 210 kr!)

Nu har vi ätit middag (pasta, kyckling & sallad) och jag ska snart börja packa. Klockan är 19.00 här och med tanke på att vi ska upp vid 03 i natt så måste jag snart lägga mig! Ååh va Texas ska bli kul!

DSC00654 DSC00660

 

 

 

Kommentera

