Texas → Utah → Washington

Hej! Är just nu på flygplatsen i Salt Lake City, Utah, lite brunare & mer taggad på skolan än när jag åkte! Jag har haft det jättebra här i Texas och ska självklart blogga om det! Har egentligen haft tid men glömde min laddare till datorn så den har dött ;)

Ska i alla fall försöka blogga lite i helgen, men kommer nog ha fullt upp med läxor tyvärr.. Vi kommer hem till Washington inatt (torsdag 18/9) och sen imorgon är det dags för skola 07.30 igen. Efter skolan har jag fotbollsträning och sen ska norska Julie flytta in hos oss! :D Hennes värdmamma är bortrest så hon har bott med Emma i en vecka men nu ska hon alltså bo hos oss i någea dagar! Ska bli så himla kul med en syster, och speciellt Julie! Känns som att vi känt varandra hela livet ♥
Efter att vi fått in hennes grejer ska vi tillbaka till skolan vid 7 för att gå på en musikal (tror jag det är, haha) vilket ska bli roligt!

Lördag kommer bara spenderas med läxor tyvärr.. Kommer behöva ta igen för hela veckan & i matten får vi läxor varje dag.. Som tur var så är Julie smart & har lovat att hjälpa mig! :D
Är jag inte klar med läxorna på lördsg så kommer jag behöva fortsätta på söndag, det enda jag har inplanerat då är att skypa med mina älskade vänner Emma, Amanda, Victoria och Sofia hemma i Sverige! :D Ser fram emot det riktigt mycket! ♥

wpid-img_20140918_171645.jpgwpid-img_20140915_132732.jpg

Kommentera

