Dejt till homecoming & mycket annat som händer nu

Hejsan! Vet att det är många som undrar varför jag inte uppdaterar, men just nu är det väldigt mycket som pågår. Ska bl.a. byta värdfamilj, vet dock inte riktigt när och allt är inte bestämt än, den nya familjen måste fylla i en ansökan och få bakgrundscheck och sånt. Så mycket känslor och oväntade händelser..

På tal om oväntade händelser så måste jag ju såklart berätta om i måndags!! Jag skrev ett inlägg nyss om en footballgame & la upp en bild på en kille, han och jag pratade massor under den matchen, smsade mycket i helgen och sen i måndags kom han upp, mitt under lunchen, med 18 ROSOR och frågade om jag ville gå till homecoming-dansen med honom!!!! HUR GULLIGT ÄR INTE DET?! Hihihih, matsalen var dessutom full så alla började applådera och jag blev jättegenerad, hahaha! Han är hur snäll som helst så jag kunde inte vara nöjdare över min date! Har aldrig fått blommor förut så gick runt och luktade på dem hela tiden och log som en idiot, hahaha! Så overkligt att jag inte ens gått i skolan en månad när det hände, hihi!

DSC01725redireceived_m_mid_1412038074127_da2a2832ce627e7843_0received_m_mid_1412038074127_da2a2832ce627e7843_5DSC01735redi

2 reaktioner på ”Dejt till homecoming & mycket annat som händer nu

Kommentera

