Shopping

Tänkte visa ett par mobil- och kamerabilder från den här lördagen! Jag, Nora, Emma, Julie och min värdmamma åkte alltså och shoppade homecoming-klänningar i Tacoma, en annan stad i närheten. Det var dock gaaalet många tjejer och bara 5 omklädningsrum så hann bara prova 3 klänningar. Jag och Emma hittade tyvärr ingen och då homecoming är den 25 oktober så börjar jag bli rääätt stressad nu!

Efter att vi varit där släppte Shanna av oss på Capital Mall, ett shoppingcenter här i Lacey/Olympia. Däär shoppade jag dock loss, hahaha! Köpte för första gången högklackat för ett löjligt bra pris! Var tvungen att köpa 2 par skor då mina fötter är såpass olika stora i storleken, men båda tillsammans gick för 380 kr!!?! De hade ett ”Köp ett par skor och få ett par för 10-dollar”-erbjudande som ju var superbra tajming för mig! Köpte sen även ett par vans och några andra småsaker! Hahaha, såg ut som värsta shopaholicen med mina påsar!

2014-10-04 14redi 2014-10-04 18redi2014-10-05 02.23.03DSC01761DSC01763
Det jag köpte;
DSC01772(Köpte alltså 2 par av dessa. Sjukt osmidigt, vette tusan vad jag ska göra med det omaka paret som jag inte kan använda?)
DSC01777DSC01764redNär jag köpte extraladdaren (ääntligen) så fick jag även med hörlurarna gratis! Tror minsann jag har en ny favoritaffär!
DSC01766 DSC01768Samma här, fick ett par av dessa gratis! 

 

3 reaktioner på ”Shopping

  1. Hej, jag ska åka iväg som utbytesstudent och undrar hur du kom i kontakt med din skolas fotbollslag? Var dom i laget mycket bra? Jag undrar också om det var svårt att få kompisar, ville folk veta mycket om dig? Tacksam för svar och tack för en jätte fin och bra blogg!!

  2. Mermermer shoppingbilder!!!!!! Så kul att se! Du måste väl ha något mer att visa från tidigare!!! och kom ihåg att börja öva i tid med de där skorna! ^^

Kommentera

