Julies b-day & byter familj imorgon

Jag vet att det är många som undrar vad som händer & vill ha uppdateringar men jag har verkligen fullt upp för tillfället! Kom precis hem och kloclan är lite efter 20.00. Har haft fotbollsmatch och efter det åkte jag och min värdmamma och åt middag! Nu måste jag duscha, göra läxor och packa, då jag flyttar imorgon!

Hinner inte skriva så mycket om värdfamiljsbytet då jag som sagt är busy 24/7 men när det lugnar sig så har jag massa inlägg på g!

Bilder från idag; det är Julies 17-års dag idag så jag, Emma och Nora hade köpt ballonger, ”birthday girl”-tiara, godis, body lotion, starbucks frappucino och skrivit ett gulligt kort! På lunchen tog vi (jag, Emma, McClain, Jacob & Brianna) henne till Subway och köpte lunch åt henne där! Hon blev superglad för allting! :D
image
image
image
image
image
image

Kommentera

