SPIRIT WEEK

Den här veckan är lite speciell då det är spirit week! Det är nämligen homecoming på lördag (wii!) så varje dag den här veckan är det ett tema som man ska klä sig efter! (är inte helt säker på vad torsdag och fredag kallas som ni kanske märker)

Måndag; Maoui Monday (hawaii typ)
Tisdag; Twin Tuesday
Onsdag; Widdle Wednesday (dress like kids)
Torsdag; Grade color (freshmans vita kläder, sophomore gröna, juniors guld & seniors ska bära toga)
Fredag; Favorite character

Igår var det inte direkt jättemånga som klädde upp sig, men man såg ändå rätt många blom-skjortor och liknande. Jag hade på mig en blommig tröjan som jag köpte i New York, så mycket orkade jag engagera mig, haha. Idag (tisdag) var det nog flera som engagerade sig, men det var lite svårt att se om de inte var med personen de klädde sig som. Istället för att bara vara två så var vi fyra som matchade idag, haha! Jag, Julie, Nora och Stephanie gick alla runt i rosa minion-tröjor som J & N köpte på Walmart igår. ;)

twinday twinday1 twinday2 twinday3Nora, jag, Stephanie och Julie

Under lunchen blev Julie och jag fotograferade till yearbook för att vi matchade, under körlektionen gick Austin + en tjej också från yearbook runt och fotade oss och sen efter skolan samlades alla 3 fotbollslagen och tog lagfoton! :) Vi hade match idag också men jag behöver verkligen få upp mitt mattebetyg så valde att hoppa över den och gick istället till math lab, vilket är som mattestuga efter skolan där man kan få hjälp.

Efter jag var klar där har jag gjort lite läxor och nu sitter jag i vardagsrummet med min värdbror och ser ett program om ett amerikanskt par som har 19 barn. Hahaha, sjukt.

Ha en fin dag! (antar att ni i Sverige kommer vakna upp rätt snart)

Kommentera

