INTE VILKEN NOVEMBERDAG SOM HELST

Om det är något jag har svårt att förstå så är det hur fort tiden går?! Var det inte nyss som jag skrev ett inlägg om att det var knäppt att det redan var juni? Och nu är det november??? Whaat. Får redan panik när jag tänker på hur fort det här året kommer gå och hur mycket jag kommer gråta i juni. Vill aldrig lämna. (inte det att jag inte saknar mina vänner och familj, men asså, ni kan ju flytta hit?? Det är väl inte för mycket att begära, hehe?)

Idag är det dessutom inte bara vilken novemberdag som helst, utan den 5te, vilket innebär att min underbara värdsyster Brianna fyller 15! Finaste lillasyster.2014-11-05 07.27.33

Dessutom hade hon lyckats pricka in sin födelsedag på en early release-dag, så istället för att sluta 14.00 slutade alla 12.45! På morgonen kan vem som helst gå till en klubb (finns maaassa klubbar) från 07.30-08.00, jag går vanligtvis till drama-club, men i gårkväll bestämde jag, Julie, Emma, Nora och McClain att vi skulle hoppa över det och istället sitta och äta frukost i skolan tillsammans. :)

Hahaha har dock varit halvt förbannad idag, för McClain håller alltid på med en rubiks kub och under frukosten lovade jag honom att jag vid dagens slut skulle ha löst den.. He. Ja. Fattade verkligen inte hur man gjorde, trots att jag hade datorn och googlade under 2 lektioner. Så blev skitirriterad och tappade tålamodet, haha. Hade till slut ca 8 amerikanare som försökte hjälpa mig, haha! Och till sluuut, efter att jag boxat lite på McClain och skickat arga SMS, kom plötsligt Rauls kompis och tog den och löste den! Den lyckan att springa fram och slänga den i McClains ansikte, haha.

2014-11-05 07.33.45 2014-11-05 07.33.54 2014-11-05 15.00.01

 
Bakade precis en kladdkaka eftersom jag har bakat den en gång tidigare och Brianna älskade det, så självklart gjorde jag en till hennes födelsedag!
Hennes mormor och morfar var nyss förbi en sväng och nu ska vi (hela familjen; jag, Bri, värdbror Cormac, vmamma, vpappa och vfarfar) ut och äta på japansk resturang och fira henne! :)

Imorgon på kvällen är alla utbytesstudenter i området och deras värdfamiljer inbjudna till en skola där vi ska få gratis glass. Bara för att vi är utbytesstudenter (är så nära på att skriva ”exchange student” hela tiden eftersom det är det jag/andra säger här hela tiden. Så konstigt att säga utbytesstudent lol), vilket jag helt klart inte tackar nej till!

En reaktion på ”INTE VILKEN NOVEMBERDAG SOM HELST

  1. Alltså alltså alltså kan jag snäääääälla få McClains t-shirt?!?!??!
    Eller hälsa iallafall att den är bäst!
    Saknar dig massa! Kramis! <3

Kommentera

