#catsquad

catsquad2014-11-17 10.37.29 2014-11-17 10.38.09 2014-11-18 04.37.21

Haha asså gårdagen! Så rolig! Hela skoldagen igår stirrade folk på oss för vi var 6 stycken personer som gick runt i exakt likadana katt-tröjor! ;) Hela gänget (utom jag) åkte till Walmart i söndagskväll och spontanköpte dem till oss, haha såå roligt! Alla vi tar ju dessutom drama (McClain och Jacob är dessutom ”directors”) så vi lurade folk om att det var ett sammanträffande och att vi inte visste att de andra skulle ha på sig den, och några gick faktiskt på det, hahahaha. Vi ska t.o.m vara med i the yearbook pga det! ;)

På lunchen åkte jag, Jacob, Julie och Emma till Starbucks och de som jobbade där frågade oss om det var spirit week igen, haha.2014-11-17 19.42.442014-11-17 19.45.50

Efter skolan åkte vi alla (minus Nora som gjorde try outs för basketboll) hem till Jacobs hus och hängde där! Hahaha hade så himla många roliga skämt om våra tröjor och hans familj är riktigt avslappnade och roliga!

På kvällen när jag kom hem blev jag ännu gladare för jag hade fått paket från Sverige!! :D SÅ GLAD! Äkta lycka att äta Marabou igen <3

DSC02537 DSC02538 DSC02542 DSC02545

 

 

 

 

 

4 reaktioner på ”#catsquad

Kommentera

