100 DAGAR & THANKSGIVING

Idag är det både min 100de dag här i staterna OCH thanksgiving! Så Happy thanksgiving! :D
För mig är klockan 00.10 och jag kom hem för typ 20 minuter sen.
Skolan var som vanligt, och efteråt följde jag och Julie med Jacob hem och hängde där ett tag! Hahaha tänker inte lägga ut bilder, men vi är rätt hilarious!
Sen åkt jag hem och hjälpte Brianna att städa i huset och åt middag innan Jacob, hans bror Adam och två av hans vänner hämtade mig runt 19.00. Då åkte vi till en stad som heter Tacoma och kollade på en Stand up comedy show. Jacob är stand up chicken/actor själv så han kände personerna där så vi kom in gratis, förbi 18-års gräns och fick jättebra platser! Första gången för mig och de var faktiskt roligare än jag trodde! En nämnde t.o.m Skandinavien en gång!

Nu idag, torsdag, och fredag är vi lediga från skolan pga thanksgiving vilket ska bli såå skönt!
Kommer antagligen skriva mer sen efter att faktiskt ha först thanksgiving, men nu när klockan ändå slog över till nytt dygn så ville jag passa på, detta är ju en familjeholiday så vet inte hur mycket tid jag kommer spendera framför sociala medier! Men haaappy thanksgiving!

image

image

image

Kommentera

