18th birthday and Seattle!

received_m_mid_1417645960011_db3dca25c23f36c377_0 (1)received_m_mid_1417645958601_576ddc492f7c7b4522_02014-12-03 07.21.162014-12-03 07.21.44

Bilderna är alla ifrån gårdagen (3 december), då det var Jacobs 18-årsdag! Jag & Julie hade kvällen innan bakat choklad cupcakes med frosting och Emma och Nora hade införskaffat godis, ”Happy Birthday Princess”-skylt och ballonger! Lyckligtvis var det early release/club day igår så vi började först 08 (halleluja), men då Jacob är president över dramaklubben så måste han va i teatern. Så mitt i det smög jag, Julie, Emma, Nora och McClain in där och överraskade honom mitt scenen och alla runt om började sjunga happy birthday! Fick som ni kan se t.o.m kort på alla som var där, hahaha, även om det bara var vi 5 som överraskade honom ;)

Imorgon ska vi förresten åka till Seattle istället för skola! :D Vi kommer bara ha vår första lektion, yeees. Det sätts upp en pjäs i Seattle som man kunde betala $20 för att åka och se, så vårt squad (minus McClain :/) ska alla upp dit, och vi är astaggade! Önskar mest att vi kunde skippa pjäsen och hänga i Seattle dock, haha.

Ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, för det är ju faktiskt roligt!
OOohh, pratade förresten precis med min mamma och pappa på Skype! Andra gången sen jag kom hit (heheh wops), så det var riktigt roligt! Så söta är dem.

Kommentera

