JULAFTON I USA

DSC03101 DSC03105 DSC03111 DSC03117 DSC03124 DSC03130 DSC03132 DSC03135 DSC03138 DSC03140(
(skrivet den 26 december, Washington-tid)

Julafton igår var en väldigt mysig tillställning! :) Vi började redan lite på kvällen den 24de med att alla i familjen fick öppna ett paket var. Vilket vi fortsatte med igår när alla hade ätit frukost! :) Vid 14 kom mormor och morfar, morbror + fru och hennes kompis och min äldre värdsyster Chantel och hennes pojkvän Nate och fler klappar byttes. Är så väldigt tacksam och glad över hur fint hela min släkt behandlar mig och gav mig så fina saker!

Maten var såklart höjdpunkten, och jag hade faktiskt bidragit till efterrätterna med svenska chokladbollar, vilket blev väldigt populärt! Och de fascinerades väldigt när jag berättade att pärlsockret inte smälter i ugnen, haha. (inte för att chokladbullar är i ugnen, men ni fattar poängen)

Släkten var här i cirka 2 timmar och resten av dagen spenderades i vardagsrummet med min supermysiga familj och vi plöjde oss igenom ett par avsnitt av en tv-serie som vi börjat se tillsammans! The 100 heter den.

Kommentera

