Sånt som också ingår i utbytesår

Sammanfattar en biblography om källor jag ska använda i min uppsats om hur vida African Americans var fria under Reconstruction. Ska åka och betala en räkning på nästan 7 000 kr för min sketna lilla tå då vi tydligen åkte till ett sjukhus som tydligen inte tog mitt försäkringsbolag. Tips till framtida utbytesstusenter; dub belchecka med sjukhus att de tar ditt försäkringsbolag!
Och ska köpa medicin då min nagel har blivit infekterad igen och ska tas bort på fredag. :))))))

Låter som ett rätt bittert inlägg, men det här är i princip vad min vardag består av just nu. ;) Naglar, pengar och läxor hit och dit.

(men älskar ändå utbytesår och tycker verkligen alla som kan ska åka!!! Men bara så alla vet, det är inte bara glädjetjut och roligheter. Precis som livet generellt)

Kommentera

