Total kaos

Sinnessjukt hur precis ALLT kan förändras på bara några dagar. Har aldrig upplevt så mycket kaos som de senaste dagarna & jag har gråtit mer än någonsin förr.

Men jag överlever. På något sätt ska jag få det att funka. Vet inte hur, vart eller med vem. Min 18-årsdag i Februari vill jag helst glömma bort. Men jag är inte klar här.

Det här är kanske sista blogginlägget, får se helt enkelt. Orkar och vill inte förklara allt. Inte här och inte nu.

See yaaaaa (probably. If I know myself right I’ll be back some day)

2 reaktioner på ”Total kaos

Kommentera

