ROAD TRIP COMING UP

Jag har mer ”riktiga” inlägg på g så ha gärna tålamod! Idag ska jag nämligen börja packa för min road trip med min värdfamilj till CALIFORNIA!! Åker om endast två dagar och jag är så sjuuukt taggad!

Är inte helt säker på reseplanen, men vet att vi ska spendera en natt på kusten i Oregon och sedan fara mot Yosemite national park, Redwood Forest & Monterey and their aquarium!

Det roliga är att jag velat besöka Yosemite i flera år (ända sedan jag läste boken ”Fyra dagar, fyra nätter”) så jag är riktigt glad över att det kommer gå i uppfyllelse!

YOSEMITE (uttalas inte josemajt utan josemeti)yosemite yosemitee

MONTEREY

mon monterey

REDWOOD FOREST

red

redd

Kommentera

