Update från road trip! 

Hejsan! Tänkte bara dra en snabb sammanfattning av vår road trip so far!

Idag är det dag nr. 4 på road trip’en och vi har spenderat en natt i Oregon & två i Shelter Cove, California. Första natten i Oregon bodde vi i en yurt, vilket var första gången för mig. Dagen efter det åkte vi mot Cali (och hade fantastisk utsikt under delar av resan) och jag kunde till slut äntligen ta en bild vid en California-sign! På kvällen kom vi alltså fram till huset vi hyrde men det var för sent för att göra något. (Husets inredning var väldigt intressant btw, en blandning av katter & lejon, Buddha & grekiska statyer?…)  Igår, vilket var påsk här i USA, så tog vi det mest lugnt (mest pga dåligt väder tyvärr), men vi hade Easter Egg Hunt, kelade med grannens hundar & get & var nere på stranden i några timmar! =) 

Idag har vi alltså mest varit i bilen & är om cirkus 3 timmar framme i Monterey! Något jag inte hade förväntat mig av Cali är alla dessa berg! Och hur grönt det är! Hahah dumt nog hade jag mest tänkt mig stränder och palmträd. Den senaste timman har det till min stora lycka faktiskt börja dyka upp palmträd hit och dit! 😍

Oregon, mobilbilder:

         

Shelter Cove, Cali: 

   

    

Glöm inte att jag uppdaterar mycket på instagram & snapchat; ida_bjornfot heter jag på båda! :) 

Kommentera

