Frågestund! 

Jag är ju just nu på semester med min amerikanska familj, men då jag vet att jag bla har 10 timmars biltur framför mig på lördag så tänkte jag att jag kunde starta igång en frågestund så jag har något att göra då, hahaa! 

Jag har fått en del frågor i min mejl också som jag tänkte ta upp, men FRÅGA PÅ! 

(Update på the road trip: lämnar idag Monterey där vi igår spenderade dagen på världens sjätte största akvarium & åker mot Yosemite National Park!)  

En reaktion på ”Frågestund! 

  1. Skulle du kunna lägga ut din packningslista(om du har någon) eller vad du packade? Vad ångrar du att du packade, och vad ångrar du att du inte packade?Har du något tips på grejer som man måste ha när man är i USA?
    Många frågar, haha :D

Kommentera

