JAG ÅKER HEM IDAG

hejsan! Sitter just nu i Washington DC & ska om några timmar gå ombord på planet som tar mig hem till SVERIGE!! Jag sa ju hejdå till min vfamilj & kompisar i Washington för en vecka sedan så jag har ju levt i en sorts mellanvärld since then. Inte med min amerikanska familj & vänner men inte heller med mina svenskar. Tror det faktiskt var rätt bra för nu är jag bara suuppertaggad på att komma hem!! Mariestad ❤️❤️❤️ Vänner, mamma&pappa ❤️❤️
Igår hade vi sightseeing mellan 08:45 & 17:50 så det var en rätt lång dag, speciellt eftersom det är så sjukt fuktigt här i DC!! Lökade sönder jättesnabbt, så ofräscht haha, och gick mest och tänkte på vatten 💔 blev jättestressad när vi skulle lämna så glömde min kamera på rummet & är såå irriterad över det…

Aja här är iaf några mobilbilder. Vi var ett litet svenskt crew!! Jag, Matilda, Magda, Hedvig + norska Henriette som var med oss då och dåSå konstigt med svenskar! Två av dem var i New York så jag kände redan dem!  Vår svenska var verkligen konstig haha! Tex så sa Hedvig efter frukosten att hon var full, fast hon menade mätt. Och jag sa ”jag putta” istället för ”I put” lite för många ggr.

Ser verkligen inte fram emot att sitta på ett plan i 8 timmar, sen 1 timme till till GBG & dessutom förlora 6 timmar.. Är redan jetlag eftersom Olympia är 3 timmar efter DC. Så yees det blir kul

Vi var alla ledsna över att vi missade midsommar dock.. Så på första bilden försökte vi få in någon sorts midsommarkänsla lol.

Matilda från Umeå, jag, Magda från Sthlm och Hedvig från Strägnäs!  Magda, Hedvig och moiii 

2 reaktioner på ”JAG ÅKER HEM IDAG

  1. Hej, tack för er jätte bra och intressant blogg! Verkligen varit kul att följa hela ditt USA äventyr. Jag undrar hur du haft det med hemlängtan, var det någon gång den var riktigt stark så att du till och med funderade på att åka hem?? Och hur hanterade du de stunder när du hade hemlängtan. Skulle inte du sedan kunna svara på frågor om ditt år typ vad som var bäst/sämst, om dina förväntningar på levde upp till hur det var på riktigt?

    Kram

Kommentera

